wtorek, 22 listopada 2011

Krzywe odbicie


Przepierdol zewnętrzny i wewnętrzny:(


Nie wiem, nie znam tej dziewczyny ale bardzo mi jej żal. Chciałabym by jak najlepiej się jej ułożyło. Jak nikt jej nie pomoże to teraz już równia pochyla.

Jest taka osoba, której chciałabym przychylić nieba by słońce wypaliło jej oczy.


Nice nice nice

boję się o Gwiazdeczke.Zero kontaktu.Normalnie zero.

I chłopaki. Kiedy mam taki dobry dzień zawsze muszą mi dać do zrozumienia że zawsze może być gorzej. Wychowawca kazał im coś powiedzieć a oni odwrócili się wszyscy tyłem.Że też zawsze muszę się ośmieszyć.Czułam się na tych schodach jakby mi ktoś dał obuchem w łeb.No ale nic.Dam radę. Technik informatyk musi być dzielny.

Ale ja nie chce.Chce żeby ktoś mnie mocno przytulił i powiedział, że we mnie wierzy. Ktokolwiek. . .

Buzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz